Welkom op ons reisblog!

19 april 2013 - Nijmegen, Nederland

Lieve allemaal,

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis en avonturen. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst.

Lieve groet,

His en Lijn

1. Reislogger:
    19 april 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Marij:
    25 april 2013
    Waar zijn jullie nu?
  3. Lon Coolen:
    26 april 2013
    Dag His en Lijn,

Heel veel succes met de voorbereidingen. Ik zal jullie proberen te volgen.
  4. Irene:
    26 april 2013
    Hallo lieve Hiske en Marjolijn nog een paar nachtjes en dan is het zover.
    Geniet met volle teugen van jullie reis,veel geluk.
    Liefs Irene.
  5. Herman Roovers:
    27 april 2013
    heel veel plezier! ik ben ooit in Moskou geweest en zal jullie wat leuke tips geven binnenkort.
  6. Christine:
    29 april 2013
    Nog een paar dagen en dan gaat het grote avontuur beginnen!
    Heel veel genieten en veel geluk.
    dikke kus Christine
  7. Yvonne Kuypers:
    Lieve dames,

Jullie droom gaat beginnen. Ow, ow ow wat een heerlijkheid!! Wat een enorme bofkonten zijn jullie. Goede en voortvarende start van de reis. I will follow....

Yvonne
  8. Henja de Haas:
    2 mei 2013
    Hele goede reis. Gaat vast en zeker lukken met die geweldige Malmberg tips:-)

Keep us posted!
  9. Karen:
    2 mei 2013
    Stikjaloers Hiske en Marjolijn! Jullie avontuur gaat nu echt beginnen! Geniet met volle teugen! Groetjes karen
  10. Erika:
    2 mei 2013
    Met jaloerse oogjes ga ik jullie blog volgen. Heerlijk dat jullie jezelf de tijd geven voor dit avontuur. Ik wens jullie een prachtige tijd met eindeloze vergezichten en bijzondere culturen. dat alles wat jullie ervan verwachten werkelijkheid mag worden!
  11. Maartje:
    2 mei 2013
    Meteen aangemeld voor de mailinglist. Heel veel plezier, geluk en mooie avonturen gewenst!
    Maartje
  12. Daphne Verrest:
    3 mei 2013
    Hi Hiske, wat leuk dat je op reis gaat! Dit plan heb ik helemaal gemist maar dankzij facebook ben ik weer op de hoogte :-) Een hele mooie tijd wens ik je toe en geniet van t avontuur,
  13. Natasja:
    3 mei 2013
    Ik wens jullie een prachtig begin van jullie reis. Geniet er van met volle teugen!
  14. Mathijs & Saskia:
    3 mei 2013
    Spannend!!! Het gaat beginnen... "De dag die je wist dat zou komen" ;)
    Goede reis en veel plezier
  15. Dorrie:
    3 mei 2013
    ............................ daar gaat ie dan! Hiske en Marjolijn, ik wens jullie een wondermooie start, een geweldige reis en alvast een happy ending! Enjoy, x dorrie
  16. Michiel:
    3 mei 2013
    Ha His en Lijn! Wat een prachtig afscheid in Dusseldorf, het is nu echt begonnen. Vanavond vodka in Sint Petersburg! XXX
  17. Esther:
    3 mei 2013
    Hey Hiske en Marjolijn, het is begonnen!!!
    Headlines vandaag: "wilde kat duikt weer op in Nederland", "Nederlandse economie krimpt sterker dan verwacht", en "Ratelband vrijgesproken van poging brandstichting".
    Je hoort het, jullie missen hier niks ;-)
    Geniet er erg van, dikke kus
  18. Irene:
    3 mei 2013
    Lieve His en Lijn, daar gaan jullie dan ik had het vanmorgen niet willen missen!
    Drink maar lekker veel wodka dan ruik je de toiletten minder.
    liefs Irene.
  19. Stan:
    3 mei 2013
    Hissie en lijn, ik kon er helaas vanochtend niet bij zijn, jammer, maar gelukkig kan ik jullie belevenissen hier volgen. Ben heeeel benieuwd naar alles, jullie berichtjes. Hopelijk verloopt alles voorspoedig... wen vast aan aan allerlei universele stinkluchtjes, etc. iig heel heel heel veel plezier, en geniet ervan!!! Zie jullie in Nepal! Kus, Stanneman
  20. Sandra:
    4 mei 2013
    Hey Hisse en Lijn,

Het is nu wat leeg hier in Nijmegen nu jullie op reis zijn :-(
    Maaruhhhh geniet er saam enorm van en we keep in touch!

Liefs Manne & Sanne
  21. Hans en Yvonne:
    Heel veel reisplezier!!!

Liefs van jullie oom en tante
  22. Ton:
    5 mei 2013
    De eerste reis zit erop hoop dat alles goed is verlopen.
    Maar dat horen we wel.

oom Ton
  23. Marieke:
    Dag lieve schatten,

Geniet samen van deze reis; ik ga jullie volgen.
    kus marieke
  24. Joyce:
    7 mei 2013
    Jullie zijn echte avonturiers. Spannend hoor! Heel veel reisplezier.
  25. Joyce:
    15 mei 2013
    Prachtige foto's! Ik heb gelezen dat het in Rusland zo'n 28 graden en warm is voor de tijd van het jaar. Dat kunnen we hier in Nederland niet zeggen; hier is het koud en regenachtig.